BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 maj 2009

Vart tar tiden vägen?????

Veckorna sedan jag började jobba har verkligen rusat iväg, jag fattar inte var dagarna tar vägen. Redan torsdag idag och jag tycker nyss det var helg. Men det betyder att det bara är en dag kvar denna vecka. Ska bli riktigt skönt att ha vara ledig hela helgen!!!! Jag har ju jobbat två helger i rad och känner att jag behöver en helt ledig helg. Men det är klart att man har ställt upp när det har behövts. Ska få jobba lite extra på kristihimmelfärds också, det gör jag så gärna det är ju bra betalt den dagen.

Helgen kommer nog att bli väldigt lugn. I morgon blir det fredags mys med film och popcorn. På lördag får vi besök. Ska ha en riktigt härlig helg och njuta av ledighet och sällskap. Längtar verkligen till lördag. Hoppas att ni får en lika bra helg som jag tänker ha!!!!!!

With Love Helena

0 kommentarer: