BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 9 maj 2009

Lördag

Jag ska tillbringa större delen av min lördag på jobbet. Efter jobbet kommer en kompis hit. Medans jag jobbar ska min snälla syster komma hit och vara barnvakt. Jag ska försöka hinna med att städa undan lite innan jag åker. Denna vecka har gått ganska fort, men nu är jag lite sliten, jobbade i söndags med så det blir en arbetsvecka på 7 dagar. Jag jobbar inte heldag i dag ialla fall utan bara 11-17.

Vad har då hänt sen sist.....
Förra lördagen var min syster barnvakt för jag hade planer på att en fika. Det var riktigt trevligt och vi spenderade flera timmar vid Berget har i Degerfors. resten av veckan har det nog mest blivit jobba, sova, äta och hinna umgås en liten stund med mina små trollungar.

Ikväll tänker jag dricka vin.

I morgon får jag middags gäst....

Ha en bra dag.
With love Helena

0 kommentarer: