BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 1 maj 2009

Lunedet

Idag har jag och barnen varit i Lunedet tillsammans med Misse och Oliver. Det har varit en härlig dag. Vi hade förberett oss för en heldag så vi hade med pasta sallad och pannkakor. Det var familjedag och det var massor med folk. Det blev massa lek för barnen och vi satt mest och pratade strunt. Nu har jag börjat jobba på solbrännan.... Är illröd som vanligt, det var strålande sol från en klarblå himmel. Jag hade med mig kameran och tänkte ta lite kort på småtrollen, men jag mitt smarto hade ju glömt minneskortet hemma. Så det blev inga kort. Smarta jag. När vi kom hem så ville Oliver med oss hem, så nu har jag 3 huliganer här hemma. Nu ska jag ta och städa lite då mitt hem ser ut som om en bomb har slagit ner här... En balja kaffe vore nog en bra idé med. Ska hinna färga håret med då de gråa hårstråna börjar komma fram igen. Så ni får ha en trevlig kväll.

Love Helena

0 kommentarer: