BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 23 maj 2009

God morgon.

Dagens schema är fullbokat. Först nu på förmiddagen ska vi till Maria och fika. Busa lite med viggo och studera magen. Inte för att jag tror det syns nåt än men men vet ju aldrig.... Dit kommer även Jessica och hennes tjejer. Ska bli kul att ses alla igen. Efter det ska vi till systeryster och ta en kaffe. Har knappt hunnit träffa henne alls. Det blir ju så när man jobbar jämt. Sen blir det ju inte mer tid tid över när man är kär heller :). Men idag ska jag vara social!!!!! Efter Lotta bär det av mot Pålsboda där lördagen och söndagen ska spenderas. Jag hoppas inte att tiden går så fort nu bara. Ibland önskar man att man kunde stanna klockan.... bara lite. Jag ska prova på att spela lite guitar hero och sjunga singstar. Jag är nog värdelös både på det ena och det andra... Men kul ska det bli.

Ha en trevlig helg mina vänner.

Love Helena

0 kommentarer: