BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 21 maj 2009

en lista till.......

Skriv ditt namn utan några A:n.

Helen

Är du singel?

Nope inte längre

Vad är / var ditt favoritämne i skolan?

Engelska

Vad borde du göra just nu?

Sova kanske

Är du kär i någon just nu?

Jajjemen

Kan du blåsa bubblor?

Ja

Kan du nå dina fötter med raka ben?

Har inte testat på länge..... Jo det gick

Kan du vifta med öronen?

Nej

Kan du skruva tungan?

Jao kan både skruva och rulla

Har du någosin velat bli läkare?

Nej

Tror du på Gud?

Nej, inte tomten heller

Har du någonsin velat bli brandman?

Nån gång kanske

Vad drack du senast?

Saft

Vad tittade du på senast?

Svampbob fyrkant the movie

Vem pratade du med senast på telefon med?

Syrran

Vem ringde dig senast ?

En kund på jobbet

Vem sms:ade dig senast?

Min pojkvän

Har du några tatueringar?

Ja flera stycken

Har du rakt eller lockigt hår?

Självfall

Är du glad?

Ja nästan jämt.

Är du piercad någonstans?

öronen

Vad har du för planer ikväll?

Gå och lägga mig

Hatar du folk som ljuger?

Hatar gör jag inte, men det är ju inte uppskattat.

Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?

Lite både och

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?

Det har inte så stor betydelse.

Vad vill du bli när du blir stor?

Barnmorska

Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?

När jag var ung och dum.

Har du någonsin varit helt förkrossad?

Ohja

Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?

Yes

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Bra

Tycker du om ditt liv?

Jag känner mig riktigt nöjd.

Vad är din favoriträtt?

Mat!!??

Vad är din favorit kärleksfilm?

Ojdå, måste det en? Dirty dancing

Vad tycker du mest om i ditt utseende?

mina ögon

Förlåter du eller glömmer du?

Kan man inte både glömma och förlåta

Har du mest kill- eller tjejkompisar?

Tjejkompisar

Hur länge har du haft bloggen?

Några månader

Har du någonsin masserat någon?

Japp tycker om att massera.

Vad är du rädd för?

Spindlar, att det ska hända barnen nåt.

Har någon försvunnit ur ditt liv?

Ja en massa människor.

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?

Absolut

Önskar du att du var kändis?

Nej varför!!!!

Önskar du att du var kille?

nej inte alls jag älskar att vara tjej.

Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?

Nej inte med flit.

Tycker du att killar borde få krama tjejer bakifrån?

Ja det är ju mysigt.

0 kommentarer: