BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 24 maj 2009

1. När gick du upp idag?
Halv 9

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
Wallander

4. Favorit tv-program
Greys Anatomy

5. Vad åt du till frukost?
Smörgås med skinka och kaffe.

6. Vad är ditt / dina andranamn?
Mina föräldrar var så snåla så jag fick bara 1 namn.

7. Din favoritmat?
Oj det var svårt.... Men i helgen har jag nog ätit den godaste chili con carnen. Nånsin.

8. Vilken mat gillar du inte?
Fiskbullar

9 Vilken är din favorit-CD för tillfället
Stefan Andersson-Under a low ceilinged sky

10. Vilken bil kör du?
En gammal 245:a

11. Vilken är din Favoritmacka?
En hemgjord kycklingbaguette.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falskhet, svek.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Leggins med nåt till.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Indien

15. Favoritklädmärke?
Märke?? Har inte haft märkes kläder på ett tag. Men Levis jeans kanske.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Beror lite på vad som menas. Nu.. Till en varm famn som jag just lämnat. När jag blir gammal.. Till ett varmt och soligt land.

17. Favorittid på dagen?
Kvällen, när barnen somnat och det är alldeles tyst här hemma.

18. Var är du född?
Karlskoga

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey och friidrott.

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ja eftersom jag inte skickar detta vidare utan lägger det på bloggen har jag ingen aning.

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen.....

22. Coca Cola eller Pepsi
Åcka åla.

23. Fotboll eller ishockey?
hockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Mer nattuggla än morgonmänniska… men jag sover gärna överhuvudtaget…

25. Pedikyr eller manikyr?
Pedikyr

26. Några spännande nyheter att berätta ?
Jajjemen. Jag är kär!!! men det visste ni nog redan.

27. Vad ville du bli när du var liten?
Flygvärdinna

28. Bästa barndomsminnet?
Att man var så fri, inte alls som dagens barn som mest sitter inne.

29. Varit i Afrika?
Nepp

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej inte någon.. Men i nian rullade vi en en lärares bil....

31. Varit med om en bilolycka?
Nepp inget farligt, blev påbackad på en parkering.

32. Favoritdag i veckan?
Lördag

33. Favoritblomma?
Liljor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Mr James, världens godaste pizzabuffét

35. Har du någon cykel
Jajjemen

36. Vem fick du senaste mailet från?
facebook

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Har inga kreditkort.

38. Läggdags?
22-23

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Jag skickar det ju inte… så alla som läser får gärna svara i sin egen blogg.

40.Senaste personen du delade en middag med?
Stefan

41. Vad sysslar du med just nu?
Pratar på msn samtidigt som jag bloggar och spelar på blip.

42. Favoritfärg?
Rosa

43. Hur många tatueringar ?
4

44. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen och alla

0 kommentarer: