BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 februari 2009

Sjuklingar

Dagen kommer att spenderas med att sköta om mina båda sjuka barn. Får serva dem med dryck och alvedon. Känner på mig att ialla fall den stora kommer att spendera största delen av dagen i soffan. Ikväll måste jag ta ut dem för jag ska hämta pappa och fru vid bussen, dom har varit på ålandskryssning. Gårdagen spenderades till största delen i soffan/sängen, var lite trött efter lördagens bravader. Hade en supertrevlig kväll J och E har så otroligt trevliga vänner. Framför allt var det kul att parta med dom, det händer inte så ofta. Jag lyckades missa min buss hem eftersom den gick 0235 inte 0240 som jag hade för mig, det var nog första gången i världshistorien som bussen gick i tid dessutom. Som tur var hade jag sällskap till bussen som erbjöd mig soffan. Thank U G.

0 kommentarer: