BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18 februari 2009

Barnledig

Dagen har spenderats med att göra sånt man vanligtvis inte gör när man har barnen. Har suttit hemma hos syster yster och spelat kort till sena kvällen. Har varit super najs. Vi har stekt pannkakor(läs jag), pimplat kaffe och snackat skit. Innan det åkte jag hem till Misse och tvingade med henne till svenska hem som smakråd, behövde ha två lampskärmar. Det slutade med tre skärmar och en lampfot. Var inte riktigt meningen men det var ju extrapris så det blev rätt billigt. Det kommer att bli kanonfint. Jag har så svårt att veta vad jag ska göra när barnen är borta, samtidigt är det skönt att bara kunna göra det man känner för. Men det tar bara en dag så vill man att dom ska komma hem igen. Men jag vet ju att dom har det bra med sin pappa. Dessutom är det inte ofta dom är med honom så man får ta vara på tillfällena. I morgon ska jag ha en lunchdate och springa lite på stan, måste lämna in lite skor på lagning. hoppas bara på att jag kommer ihåg dem.....

Sleep tight don´t let the bedbugs bite.......//H

0 kommentarer: