BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 21 februari 2009

God morgon.
Ska väl först och främst uppdatera torsdagen och fredagen.. I torsdags när jag slutade mötte E upp mig och vi gick ner på stan och käkade lunch. Vi åt på café kulan och deras sallad var gudomlig. Efter det gick vi en aväng i det stora utbudet av affärer. Hittade lite smått och gott, .en det bästa var att vi hittade M och hennes lille grabb. Så vi beslutade oss för att gå tillbaka till kulan och fika... Så då blev det en latte. När vi var klara på stan, vilket vi var först efter 5 tim, så skjutsade jag hem E. Åkte till syster yster och hjälpte hennes dotter att färga håret, svart med rosa lugg. Jag älskar hennes dotter hon har väldigt skön stil. Sen var det hem och nanna kudden.

Igår blev det stan igen... Men då med mamma, vi gick till syrran och köpte lunch först där blev vi sittandes i en timme. Mamma hittade lite kläder och jag bytte ett par örhängen som jag köpte i tor och som var trasiga. Efter det åkte vi ut till skroten och fixade lite delar till min bil. Efter det åkte vi till mammas kompis och lämnade bilen då hennes gubbe ska fixa den åt mig.

Dagen ska spenderas med att städa undan lite krama på barnen som kommer hem efter att spenderat 4 dagar med sin far. Sen ikväll bär det iväg till styvbror på kalas han och han söta tös fyller år snart. 14!!!!!! Det blir nog super kul... Måste ju iväg till systemet och handla en pava vin eller två med... Hoppas att ni får en lika trevlig lördag som jag tänker ha....

Carpe Diem// Hillilena

0 kommentarer: