BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27 februari 2009

En dag med lite mer action.....

Ja idag har jag i alla fall kommit utanför dörren. Dagen började lite segt, men en timme eller två efter jag kommit ur sängen så började vi städa och röja lite här hemma. Vid halv tolv tiden kom mamma hit och vi fixade lunch. Vid halv två snåret var det dags att åka in till Karlskoga för att hämta min systerdotter vid skolan och dra vidare mot tågstationen för att hämta hennes pojkvän. Dom är ju bara såååå söta, tänk om man hade varit 13 och kär, allt var så mycket lättare då. Fast det tyckte man ju inte då, men om man jämför med hur det är nu så var det det. Det är ju inte lätt att kombinera dejtande med att vara ensamstående mamma. Inte för att jag har särskilt mycket erfarenhet, men den lilla jag har... Men allt går ju om man vill. Det är tur att man har familj som ställer upp när det är något. Som i morgon, min mamma ska vara barnvakt medans jag ska ut på vift. En kompis har fyllt 30 så vi ska ha en riktig tjejkväll. Hoppas att det blir en rolig kväll. Sen ska det nog dröja innan jag ska parta igen, känns som det har blivit lite mycket på sista tiden. Det var länge sen jag hade en lördagskväll med barnen. Men våra fredagar är heliga. Idag har vi lagat egen pizza och myst framför tv:n till Monsters Inc. Emil ville ha mysmys som han säger så vi tände lite ljus. En helmysig dag.

Ha en mysig kväll// Helena

0 kommentarer: