BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 februari 2009

BOOOOORED

Jag har så otroligt tråkigt. Egentligen har jag massor att göra men ingen lust att städa och diska. Man blir lätt rastlös när man är hemma hela dagen. Om en stund ska jag iofs ut och köra bil... Skulle vilja laga lite mat men ingen av barnen är särskilt sugna på det. lite flingor och en macka är allt jag lyckat peta i dom idag. Stackare.... Sen när man sitter såhär vid datorn med deppig musik i öronen så vandrar tankarna. Man tänker på hur allt kommer att te sig i framtiden, man tänker på vissa på ett sätt som man inte gjort förut. Man funderar och vrider och vänder. Det är en som jag tänker speciellt på, som jag bara vill få ut från skallen, vill inte tänka så. Men likväl finns dom där hela tiden. Jag är trött på att vara ensam, ändå tror jag att det är precis vad jag behöver, jag måste lista ut vad jag vill med mitt liv. Det är många frågor som ska besvaras. den kurs jag går nu via arbetsförmedlingen/socialen, hoppas jag ska kunna ge mig ett steg i rätt riktning. jag har ju planen klar vet inte när jag ska kunna ta tag i att genomföra den. Men det bästa är nog att dela ner den i mindre bitar. Ta en sak i taget. Men drömmen finns där. Jag hoppas att jag kommer kunna ha en möjlighet att genomföra den. Det är inte så lätt att göra det själv..
Usch detta vart ett deppigt inlägg.......

0 kommentarer: