BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18 februari 2009

En kul grej

1. Hur gammal är du om fem år? 32 fast egentligen inte en dag över 25....
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? En kompis
3. Hur lång är du? 165 cm över havet.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Senaste Wallander filmen.
5. Vem ringde du senast? Syrran
6. Vem ringde dig senast? Misse.
7. Hur löd det senaste SMS:et du fick? nu är det betalt. kram kram
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? smsa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Idag.
11. Vilken ögonfärg har du? blågröna
12. När vaknade du idag? halv åtta.
13. Vilken är din favoritjulsång? tänd ett ljus
14. Vilken är din favoritplats? Min kompis morföräldrars hus ute i stockholms skärgård. var flera år sedan jag var där dock.
15. Vilken plats föredrar du minst? Ensam i min stora säng.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Förhoppningsvis bor jag inte kvar i degerfors utan har vidgat mina vyer. Jag jobbar som barnmorska på BB och får se nya individer komma ut i dagsljuset.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det fanns tjuvar under sängen (som min storebror lurade i mig att det fanns).
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? min älskade storasyster, ingen kan göra mig på så bra humör som hon.
19. Hur stor är din säng? 180x200 alldeles för stor och tom.....
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, men bara underkläder.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken...
23. Hur många landskap har du bott i? Två. Värmland och västmanland.
24. Vilka städer har du bott i? Hm det beror på vad som räknas som stad. men jag har bott i Karlskoga, kyrksten, degerfors, skultuna och västerås.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Ja det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? lakritsglass i stora lass...
28. Vilken är din favoriträtt? Mat.......
29. Tycker du om kinamat? jo det går ner.
30. Tycker du om kaffe? japp
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? På vänster sida, kan inte sova på höger.
33. Kan du spela poker? kan och kan. jag är rätt värdelös, men jag kan.
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaaaaa.
35. Vill du ha barn? Jag har ju redan två. Känns som det räcker, men man vet aldrig.
36. Vilka andra språk än svenska har du läst? Tyska, Engelska, lite spansk, kan prata danska oxå men bara när jag fått lite i mig......
37. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
38. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet så klart
39. Vad spenderar du helst pengar på? Mina barn. Är lite svag för väskor också, man kan aldrig få för många väskor... eller skor.
40. Äger du dyrbara smycken?En enda guldring äger jag. Gillar mest krimskrams.
41. Vem är den roligaste människan du känner? Min syster.
42. Sover du med gosedjur? Nej, har aldrig gjort, men däremot hade jag ett snuttetäcke nar jag var liten.
43. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt hår.
44. Flirtar du mycket? Är dålig på det.
45. Vilken var den senaste boken du läste? sagan om isfolket, iofs en hel serie, men det var nog del 26.
6. Läser du dagstidningen? Njae, kollar aftonbladet och expressen på nätet.
47. Prenumrerar du på någon veckotidning? Nope.
48. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFM.
49. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En komihåg lista skulle jag tro.
50. När var du i kyrkan senast? Räknas kapell, i så fall senast idag. Annars var det nog en tre fyra år sedan.
51. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Det var min klassföreståndare Ulf Jonasson, en helskön snubbe.
52. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 4 dagars tältsemester i skåne, i ösregn. men det var rätt trevligt iaf.
53. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? hade en dejt i lördags som kom med rosor....

0 kommentarer: