BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 september 2009

Sjukling

Idag har jag varit hemma med Emil som blivit förkyld, har bara väntat på att det ska hända... Han har klarat sig länge nu. Han hade feber i morse och har det fortfarande. Han har inte alls varit pigg idag utan mest legat i soffan och kollat på TV. Jag har hunnit börja inventera i garderoben, den behöver verkligen rensas.... Häften av det som finns där inne används inte eller passar inte längre. Så nu är det dags. Tänkte jag skulle passa på att rensa bland barnens leksaker när jag ändå är hemma, det behövs också. Just nu leker dom inte så mycket med dom utan drar mest bara fram och det är ju aldrig lika roligt att städa undan.

Igår när jag var ledig passade jag på att åka in till Karlskoga och åt lunch buffé på Mr. James, det är ju så gott. Emil gillade det han med, så dit lär vi ju åka fler gånger. Vi var ju även till tandhygienisten, först Emil och sen Jonathan, båda var jätteduktiga och gapade stort.

Jag längtar verkligen till den 9:e oktober då vi är ett gäng på jobbet som ska gå på ladies night i Örebro. Ska bli så jädrans kul, ska bli kul att umgås lite utanför jobbet. Det blir förfest och efteråt blir det utgång, har ju inte varit ute i Örebro sedan jag var 18 eller så. Sen är ju inte grabbarna som uppträder helt fel att vila ögonen på, sjunga kan dom ju med.....






0 kommentarer: