BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 12 oktober 2009

091015

Idag har jag jobbat 8.00-16.30 efter jobbet kom min syster och hennes dotter hit. Jag hade lovat hennes man lasagne som tack för hjälpen med älsklingens dator när den gick sönder. Eftersom han jobbade eftermiddag och dom ska ut på äventyr i helgen, när jag tänkt att det var dags att bjuda på middag, fick det följa med en matlåda hem istället. Medans middagen stod i ugnen och gottade sig hade vi frisörstuga, tonåringen fick håret färgat. Svart blidde det. Fick just ett mindre trevligt samtal från barnens faster, det stryker tydligen runt en pedofil vid grabbens skola. Fy f-n. Så jag måste prata allvar med honom innan skolan i morgon, inte prata med nån okänd och att om han ser nån smyga omkring så ska han säga i från till någon vuxen. Deet var någon förälder i klassen som hade gjort en polisanmälan, så det känns ju lite betryggande att dom vet om det. Man kan ju även hoppas på att det skrämmer bort förövaren.

0 kommentarer: