BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 3 september 2009

Alla dessa måsten.........

Ibland önskar man verkligen att dygnet hade 4 timmar till så man hinner med allt. Mina dagar består just nu i, gå upp, duscha, lämna barn, jobba, äta och sedan sova. Allt annat har liksom hamnat väldigt långt ner på priolistan, så som städning och tvätt. Före barnen har lagt sig vill man ju gärna hinna umgås lite med dom och efter är man för trött. Kan vara därför jag är värdelös på att uppdatera här, händer ju liksom inget spännande. Jo i och för sig blev vi bjudna på mat hemma hos syster igår, tacopaj, mumma. Det var skönt att slippa laga maten själv och det är ju dessutom det bästa sällskap man kan ha :D. Idag har jag inte hunnit med så mycket än, mat och en maskin tvätt, men känner mig rätt pigg så jag orkar kanske städa lite. Eller kanske disken ska tas först.....

1 kommentarer:

maria sa...

Det är en lååång historia. Jag kan dra den vid vår nästa fika =)