BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 22 september 2009

Vilken dålig stil

Det är taskigt med uppdateringar här.... Det är dålig stil, men jag hinner ju aldrig och nu tänker jag inte lova att jag ska skärpa mig. Men har ju inte heller så mycket intressant att skriva. på veckorna blir det mest att åka mellan hemmet, dagis, skolan och jobbet för att komma hem och försöka hinna allt som ska göras här. Vilket jag oftast inte hinner eller snarare inte orkar efter matlagning och nattning, sitter hellre och myser med barnen en stund innan dom lägger sig. När dom väl sover är jag helt färdig och brukar parkera baken i soffan där jag oftast slocknar. Men idag är jag ledig, JIPPIE. Jag fick ju förlängt på jobbet och fick då helt plötsligt 9 dagars semester att ta ut innan årsskiftet. Så idag står det städning, lunch date, tandläkarbesök med barnen och besök på schemat. En fullspäckat dag.

Helgen som var spenderades i P-boda hos älsklingen, han hade sin dotter hos sig så hon och jag lämnade grabbarna hemma och drog till Marieberg och shoppade loss. Handlade en massa bling bling på Ur & Penn, det var ju extra pris. Fick i uppdrag att få tag på mic till guitar hero, så jag hittade som gick att använda till det och även singstar. Det shoppades lite kläder till Rebecca som nog blev väldigt nöjd. När vi hade stillat suget i shoppingtarmen så åkte vi hem igen. Åt lite mat och fick fart på mikrofonerna, så det sjöngs lite till guitarhero. Vi lånade även singstar av grannen, fy bubblan vad kul det var. Så senare beställdes det 2 olika spel. Så i helgen bli det sjunga av....

Ha nu en underbar dag för det tänker jag
Helena

0 kommentarer: