BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 16 april 2009

Veckan

Veckan har gått sjukt fort. Det har gått kanon på jobbet, igår tog jag mina första egna samtal. Det kändes jättepirrigt, men det gick strålande. Är ju helt sjukt men det känns inte ens att jag inte har gjort det på ett år. Det sitter i ryggmärgen, fast jag inte ens har sett systemet som vi gör en del jobb i på det året så kommer jag ihåg. Känner att det det är riktigt roligt att gå till jobbet på morgonen. Kvällarna har varit lite varierande, i tisdags var jag hos syster och fick mat, vi var och handlade och kvällen avslutades med desperate housewives. Jag kom inte hem förens klockan var halv 12. Igår var jag tydligen trött för jag slocknade framför tvn redan klockan 8. Så idag känner jag mig utvilad för första gången på väldigt länge. Har plockat undan lite och vikit tvätt, tagit en långpromenad. I morgon kommer äntligen mina små älsklingar hem från sin pappa. Tyvärr kommer dom hem sent så vi hinner nog inte umgås så mycket. Men jag kommer att krama och pussa dom massor. Har verkligen saknat dom, har aldrig varit utan dom så länge någonsin.

With love Helena

0 kommentarer: