BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 3 april 2009

Nu kan det inte bli mycket bättre.

Dagen började inte alls bra, det första jag kände när jag slog upp ögonen i morse var illamående. Jag vet att det går magsjuka på Emils förskola, inte alls bra. Men jag åkte och lämnade Jonathan i skolan och den friska luften fick mig att piggna till lite. Hem och vänta in att Emil skulle lämnas på dagis, så jag passade på att inta ryggläge i soffan. Efter att jag lämnat honom så kände jag mig lite bättre. Strax före tio ringde Ellie och frågade om jag var intresserad av ett jobb. Det var jag ju så klart, så jag fick numret till Sara som skulle ha hand om rekryteringen för det jobbet. Jag väntade en stund innan jag ringde så Ellie skulle ha en chans att tala om att jag var intresserad. Ringde upp Sara och sa att jag var väldigt intresserad av jobbet och hon lät positiv och ville att jag skulle komma upp på en intervju på eftermiddagen. Så några timmar senare kom jag ut därifrån med jobb!!!!!! Jag är överlycklig och det känns som en stor lättnad. Tänk att äntligen få tjäna sina egna pengar vilken lycka. Så nu är jag sprudlande glad och strålar i kapp med solen. Inte blir det sämre av att man åker på en shoppingtur till huvudstaden i morgon heller. Det är bara en sak som är tråkig och det är att barnen åker ikväll och ska vara borta i 2 veckor. Dom kommer säkert att få det toppen, men det kommer bli tomt utan dom.

Love Helena

0 kommentarer: