BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 29 april 2009

En mycket spännade kväll....

Jag har spenderat kvällen med att slåss med stryktvätten, inte klar än, men nu tror jag att jag ger upp... har stått i 1½ timme och min rygg börjar säga i från. Annars har jag bara hunnit med att laga mat och nattat ungar. Vilket otroligt spännade liv jag lever :). Men i helgen händer det grejer, på fredag ska jag, barnen och Misse och ova till lunedet för familje dag. Blir att ta med sig lite picnic, pasta sallad till oss stora barn och pannkakor till de små. På lördag har jag planer så min syster ska ta med sig mina huliganer på vårmarknad i karlskoga. Är lite pirrig, men avslöjar inget...... Nej nu blir det sängen och fortsätta läsa i min bok, så länge jag kan hålla ögonen öppna.

Good Night Sleep Tight Helena

0 kommentarer: