BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 18 februari 2010

Sjuka barn

Det känns lite som en följetång detta. Jonathan var hemma två dagar förra veckan för att han hade feber ena dagen, andra dagen då mamma var barnvakt var det inte ett fel på honom. Hur pigg som helst hela helgen så han fick gå iväg i måndags. Strax före 5 ringde dom från fritids och sa att han inte mådde bra, så det var bara att packa ihop och åka och hämta. Efter kanske en halvtimme hemma mådde han hur bra som helst men höll honom hemma på tisdagen, då jag jobbade kväll var dom hos mamma båda två. PÅ kvällen efter jag hämtat dom så såg Jonathan hängig ut igen och jag kollade febern 38,5, suck. Igår hade han oxå feber, framåt eftermiddagen börjar även den andra bli hängig och jättehes. Stundtals hostar han riktigt hemskt med mycket slem som kommer upp. Ibland så illa att han knappt inte får luft stackarn. Jag är nu rejält trött på att vara hemma från jobbet. Vill att barnen ska få vara friska och krya. Börjar längta rejält efter våren med, men den känns långt borta med tanke på att det ska komma massor med snö igen....... Nej dags att återgå till städningen och disken.... I morgon är det iaf fredag det tur det. HA en förträfflig helg för det ska jag.

KRAM

0 kommentarer: