BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 25 februari 2010

Nä se det snöar.

Det snöar...... Igen.....Trodde molnen kräktes ur sig tillräckligt i helgen som var men tydligen inte....På vägen hem förut snöade det skapligt ungefär tills man kom till Degerfors, där var det som att köra in i en vägg. Såg ju knappt två meter framför bilen. Hur mycket snö kan det komma ner egentligen? Nu räcker det, tänker aldrig mer klaga på att det inte kommer snö, inte någonsin. Idag ahr jag varit och hämtat lite som jag beställt på bokrean, 3 spel och Stieg Larson böckerna, barnen fixk välja något dom med. Jonathan valde en bok om hajar och en bok som handlade om en katt och Emil valde en bok om dinosaurier. Efter det åkte vi till Max och år lite mat. Den här snön kanske pajar mina helgplaner, kanske blir tvungen att stanna hemma hela helgen och det har jag verkligen ingen lust med. Så jag håller tummarna för att det ger sig snart...

0 kommentarer: