BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 december 2009

Helgen.

Fredagen var jätte härlig, först fick ju jag och Emil en stund för oss själva medans Jonathan var i skolan. Vi var ute och gick en sväng och gjorde ett besök på Lekerstugan, en ny affär här som har både lite kläder och leksaker. Det var en helt ok affär, Emil hittade ett CSI kit som han köpte och jag hittade både bebis present och storebrors present. Till bebben blev det en pyjamas och ett gosedjur och till storebror en traktor med släp. Efter det gick vi hem och åt lite lunch, packade lite och sen åkte i och hämtade Jonathan i skolan. Sen bar det iväg till Maria och Mattias för att hälsa på den nya familjemedlemmen. Så underbar, han sov mesta delen av tiden vi var där, men jag fick allt hålla lite och snusa. Helt otroligt vad små de kan vara.



Vi stannade inte så jätte länge för vi skulle ju hämta Offa vid 3 och åka vidare till Kyrksten för julbak. Det blev lusse bullar och pepparkakor. Emil hjälpte till lite men annars var det mest jag och offa som kavlade deg. Det blev lite glögg och julmusik till.



Sockerbagaren Emil <3


Två sockerbagare till <3

Resten av helgen har jag mest jobbat. Vi hann inviga nya godisaffären och moffla lite lite godis igår. Thats it. Men nu är det gjort och nu är det bara kvällsveckan kvar. Hoppas att den går lika fort!

With love Helena

1 kommentarer:

Ofelia sa...

Se vad söta, och det syns att vi har bakat också. Mjöl is the trick (Y)