BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 oktober 2009

Måndag.......

ja idag har det verkligen varit en sketen måndag. Den började med att jag försov mig, vaknade halv 8 och när jag upptäckte vad klockan var fick jag liiite panik. Upp med ungar och få på dom kläder borstade både tänder och hår samtidigt och sen iväg. Emil lämnades av på dagis 07.50 och Jonathan 07.55 och jag själv kom till jobbet bara 12 minuter försent. Det tycker jag är ganska bra jobbat, men hela dagen blir ju helt paj när man försover sig. Jag var dessutom redan på ett riktigt pissigt humör. Men dagen på jobbet gick väldans fort som tur var och efter jobbet bestämde jag dejt med Misse på McD. Det var skönt att få prata av sig lite med henne. Tack gumman för att du orkar lyssna på mig. Barnen var trötta så det blev tidig säng för dom idag, själv känner jag mig ganska pigg så det blir nog inte så tidig kväll. I morgon kommer Maria och lilla Viggo på besök och innan dom kommer ska jag undersöka den nya barnaffären här i degerfors och se om jag kan hitta nån present till honom, han har ju nyss fyllt 2 år. Stora killen.

0 kommentarer: