BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 27 juni 2010

Sköna söndag

Idag har jag lurat med mig älsklingen till Marieberg för lite shopping. Eftersom jag har fått nya fina utemöbler av mina älskade föräldrar tyckte jag att det var dags att piffa upp uteplatsen lite med blommor. Det blev 24 blommor för 100:- på Almsteds och två kanonfina balkong lådor att ha dom i. Först var vi inne på gallerian och älsklingen handlade lite kläder. Jag var på Clas Ohlson och köpte ett usb minne som jag just har laddat full med musik. Passade även på att gå in på apoteket och handla solkräm, jag lyckades ju bränna upp mig på midsommarafton och tänkte att jag slippa bli mer röd. Det var mysigt att gå där och strosa runt, är ju inte ofta jag får med mig honom att handla. på vägen hem åkte vi förbi Maxi i Kumla och handlade lite till kvällsmat. När vi kom hem bänkade sig älskling i soffan och kollade fotboll och jag planterade blommarna vi köpt. Fixade potatis och tzatziki och marinerade kyckling. Efter en timme eller så startade vi grillen och satt ute i solen och bara njöt. Det var otroligt gott och vi tog ett varsitt glas vin till. Helt underbart, skulle ha varit så skönt att ha semester nu men man får ta och slita i ett par veckor till.

Ha en underbar dag!!!!
Helena

0 kommentarer: