BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 28 juni 2010

Mina underbara barn!!!

Har precis avslutat ett samtal med mina små trollbarn. Dom åkte till sin pappa i Bergen, Norge för en vecka sedan. Dom ska vara borta hela 5 veckor till. Jag saknar dom så att det gör ont i mitt mamma hjärta och jag vet inte hur jag stå ut i flera veckor till :´( Men det var i alla fall skönt att få prata med dom och veta att dom har det bra. Det är tur att tekniken gått framåt och att man kan prata via webcam så att man kan få se dom med. Såg ut som dom hade vuxit massor den korta tiden som varit borta. Tyvärr var mitt headset till datorn inte riktigt helt så det fick bli ett telefonsamtal med. Men lite fick jag se dom iaf. Annars har dagen mest bestått i att åka bil och jobba. Åkte från älsklingen vid nio i morse och var bara hemma och mellanlandade lite för att hinna få i mig lite mat och betala räkningar. I morgon blir det ombesikting på bilen och lite mat handling, ekar lite i min kyl nu. Ska gå till data butiken och inhandla ett nytt headset med så jag kan prata med barnen ofta!!!

Ha en skön kväll

Helena

0 kommentarer: