BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 26 mars 2009

En helt vanlig torsdag

Dagen har spenderats med att lämna barn på skola och dagis, för att fortsätta hem till mamma. Väl där blev det en kopp kaffe och tidningsläsning. Såg en annons från Mr James och blev otroligt sugen på att prova deras pizzabuffé. Sagt och gjort, jag övertalade min mor att det var en perfekt lunch, så vi åkte dit. Jag kan tala om att jag inte blev besviken för maten var gudomlig. Där tänker jag definitivt äta igen. När vi var mätta och belåtna båda två var det dags att hämta de små trollen igen. Passade på att säga hej till syster yster på jobbet och lämna pengar. Vi har nämligen bokat in en Stockholmstripp första helgen i april. Ska bli kanonskönt att komma bort lite. Har inte särskilt mycket pengar att spendera men det gör ingenting. Skönt att se något annat. Eftermiddagen spenderades hemma och E, med kaffe massa prat och lite bus med barnen. En helt vanlig torsdag, solen sken och livet är underbart.

Kram

0 kommentarer: